16.04.2013 – 04.05.2013: Mi ultima 3 semanas - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Anne-Lieze Goossens - WaarBenJij.nu 16.04.2013 – 04.05.2013: Mi ultima 3 semanas - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Anne-Lieze Goossens - WaarBenJij.nu

16.04.2013 – 04.05.2013: Mi ultima 3 semanas

Door: Anne-Lieze

Blijf op de hoogte en volg Anne-Lieze

04 Mei 2013 | Argentinië, Córdoba

Mijn laatste drie weken Cordoba… Dit keer heb ik niet elke week een verhaaltje geschreven, vermits het telkens hetzelfde is. Ik ben elke weekdag gaan werken van 12 tot 15uur. Het was leuk, ik heb me vooral met de kinderen bezig gehouden. Dat is het leukste, bovendien heb ik gemerkt dat orde proberen te brengen geen nuttige zaak blijkt. 

Deze drie weken heb ik extra hard genoten van deze mooie tijd. Het leven in Cordoba is zalig. “Maravillosa!” Ik heb hier zo veel leuk en lieve mensen leren kennen die mijn tijd hier onvergetelijk hebben gemaakt. We hebben dan ook veel leuke dingen gedaan. Elke dag deden we wel iets samen, naar het park gaan, iets gaan drinken, iets gaan eten, ijsjes eten, uitgaan, … En dat in alle talen; Duits, Spaans, Frans, Engels, …

Samen met Johanna heb ik ook een daguitstapje gemaakt naar La Cumbre. Een stadje en uur hier vandaag. Heel mooi en gezellig was het. Heel Argentijns: tranquillo… We zijn eerst iets lekkers gaan eten, erna hebben we gewandeld naar een katholiek beeld boven op een berg. We hadden er een prachtig zicht over het stadje. Na de wandeling hebben we in het park genoten van de zon, erna ijsje en terug naar huis. Heerlijk zo :) . Argentijnen vinden dit al erg veel dingen voor op 1 dag 

Ik heb ook een afscheidsfeestje gegeven. Het was een onvergetelijke avond en ben blij met iedereen die is gekomen. Ze hebben me een leuke herinnering gegeven, mooie tekstjes geschreven. Lieve woorden die veel voor mij betekenen. Ik kan het niet in woorden uitdrukken hoe gelukkig ik ben met deze ervaring.

Weetjes:
- Ik ben naar de kapper geweest om mijn puntjes te laten knippen. Er werd geen borstel gebruikt bij het drogen van mijn haren :s
- We zijn 5 keer gaan eten “Omdat Anne-Lieze bijna weggaat”. Julieta, Horacio, Jula & Johanna wilden allen voor mij koken. Ze hebben dat dan ook super gedaan. Het waren zowat 5 afscheidsfeestjes. Daarbij heb ik niet het “Argentijnse familie-afscheidsfeestje” geteld. Heerlijk.
- Dollars ruilen in het zwart op straat, je kunt er rijk van worden. Helaas heb ik geen dollars meer 
- Ik ga nu 3 weken rondtrekken met Lucy. We beginnen in Buenos Aires, erna gaan we naar Uruguay, de watervallen en daarna Brazilië.
- Er blijft een hele zak spullen van mij in Cordoba achter, want anders moet ik te veel meesleuren. Dus de laatste week (tussen 7 juni en 13 juni, zal ik terug naar Cordoba gaan). Ik kijk er nu al naar uit 
- Binnen een dikke maand ben ik alweer terug in België! 

  • 06 Mei 2013 - 11:19

    Lieve:

    Hey meid,
    wat gaat de tijd toch snel hé! Blij te horen dat het een unieke ervaring is geweest en nog zal worden! Maar kan dit ook anders?? Verschillende mensen en een tijd die je nooit van je leven meer zal vergeten!
    Ik zou zeggen, geniet nog met volle teugen van je rondtrekking, wees voorzichtig en dan zien we je binnenkort terug om alles in geuren en kleuren te vertellen :-)

    Dikke knuffel! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne-Lieze

Actief sinds 14 Jan. 2013
Verslag gelezen: 423
Totaal aantal bezoekers 34741

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2013 - 02 November 2013

Franse les in Montpellier

09 Januari 2013 - 14 Juni 2013

My big adventure

Landen bezocht: